diumenge, 15 de novembre del 2009

uns quans fractals mes








7 comentaris:

  1. La veritat és que m'agraden tots.
    Covines mol bé els colors i la llum pel meu gust.
    Es nota que gaudeixes al fer-los perquè desprenen vida i significat.
    Un petó mol fort

    ResponElimina
  2. La verdad es que me gustan todos.
    Convinas muy bien los colores y la luz para mi gusto.
    Se nota que disfrutas al hacerlos porqué desprenden vida y significado.
    Un beso muy fuerte.

    PD.Siento haber puesto los comentarios catalán y castellano por separado,no me havia dado cuenta que el blog es bilingüe.

    ResponElimina
  3. Ja t'ho he dit, jo em quedo amb el verd :)

    ResponElimina
  4. Gracies Marta, si que disfruto, anar probant per aqui i per allà a veura que surt,em passa el temps volant

    Si que disfruto, probando por aqui y por allá, a ver que sale, me passa el tiempo volando.

    ResponElimina
  5. Hola Laura, t'agradent les coses brillants eh!.

    ResponElimina
  6. M. Carme.

    Són tots molt macos...
    Estás extreient el millor de tu mateixa.
    Cada un d'ells és una joia pulint-se per anar brillant.
    A mi m'agrada en especial el verd, per la seva gran exprsivitat.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  7. Gracies Olga i Carles, la veritat es que m'ho passo molt be ( a tu tambe et deu passar)fent proves i descubrint el que mes m'agrada.

    ResponElimina