dissabte, 14 de novembre del 2009





6 comentaris:

  1. ¡¡¡¡¡Eeeeeyyyyy, Mª Carmen, mi mas sincera enhora buena. Son preciosos-cumplidos a parte.
    El primero tiene todo el parecer, con un ENORME; corazón o su representación.
    El resto ya los estudiare uno a uno y te diré según mi parecer, a que o quien representan.
    Bien venida al G. F. I (Grupo de Fractaleros Internacionales) según yo.
    Un fuerte abrazo, son todos preciosos, creo que las féminas tenéis mas gusto para combinar colores.
    Comenzó la competición.
    ¡¡¡¡¡Que guay, Dama de azul.


    seva representació. La resta ja els estudiés un a un i et diré segons la meva semblar, al fet que o qui representen. Bé vinguda al G. F. I (Grup de Fractaleros Internacionals) segons jo. Una forta abraçada, són tots preciosos, crec que les féminas teniu mes gust per combinar colors. Va
    Eeeeeyyyyy, Mª Carmen, la meva mes sincera enhora bona. Són preciosos-compliments a part. El primer té tot el parer, amb un ENORME; cor o la començar la competició. Que guay, Dama de blava.

    ResponElimina
  2. M. Carme.

    Molt bonics...
    Estàs en la linia de se una gran artísta.

    Feliçitats.

    M. Carmen

    Muy bonitos.
    Estás en la linea de ser una gran artista.

    Felicidades.

    ResponElimina
  3. Hola Makistakis.

    Sobran las palabras, Muchísimas gracias.

    ResponElimina
  4. Hola OLga i Carles.

    Moltes gràcies. Peró aixó d'una gran artista deixem-ho per mes endevant amics.

    Muchas gracias.Pero esto de una gran artista dejemoslo para mas adelante amigos.

    Una forta abraçada.

    ResponElimina
  5. Hola M. Carme ja he pogut entrar i veure la teva magnífica exposició.
    El primer m'agrada mol,de color i formes.
    A mi em sembla un "esperit del bosc" d'aquells temps mol llunyans en que la gent hi convivía.
    És veritat el que diuen la Olga i el Carles, es començat em un bon sentit artístic.Felicitats!!!
    Una forta abraçada

    ResponElimina
  6. Hola M. Carme ya he podido entrar y ver tu magnífica exposición.
    El primero me gusta mucho, de colores y formas.
    A mi me parece un "espíritu del bosque" de aquellos tiempos muy lejanos en que la gente convivia con ellos.
    Es verdad lo que dicen Olga y Carles,has empezado con un sentido artístico muy bueno.
    Felicidades!!!
    Un fuerte abrazo.

    ResponElimina