dilluns, 11 de gener del 2010

DE VIUS COLORS--------------------DE VIVOS COLORES



















De colors es vesteixen les flors a la primavera.
De colors son els ocellets que venen de fora.
De colors es l'arc iris que veiem brillar.
I per aixó els grans amors de molts colors m'agraden a mi.

De colores se visten las flores en la primavera.
De colores son los pajarillos que vienen de afuera.
De colores es el arco iris que vemos brillar.
Y por eso los grandes amores de muchos colores me gustan a mi.

NANA MOUSKOURI

3 comentaris:

  1. Aquesta poesia la fer cançó la Joan Baez, al menys jo la recordo cantada per ella. Sempre em va agradar i m'agrada.
    Molt macos els fractals...
    La primnera, la quarta i la sisena són fantàtiques.

    Petonets.

    ResponElimina
  2. Jo la conec com a canço de la NANA MOUSKOURI, peró es igual, el que importa es l'alegria que duu.
    Gràcies, m'alegro que t'agradin.
    Petonets Olga.

    ResponElimina
  3. Muy lindos fractales y hermoso texto para acompañar.
    Saludos!!!

    ResponElimina